Вересень


Перший тиждень

Створення групи для батьків в Viber. Опитувальники для батьків. Спілкування з батьками. Батьківські збори. 

Другий тиждень

Тема «Знайомство».
Теми дня: «Всі і все має своє ім'я», «Хлопчики та дівчатка», «Що є для гри», «Правила здорового життя», «Гра в дитячий садок»

Пограйте в гру "Давайте познайомимося".

До вас прийшли в гості: хлопчик і дівчинка? Як дізнатися, як їх звуть? (запитати: Як тебе звати?)
Їх звати: Веселинка й Добрик.
Як ти вважаєш, чому їх так звуть? Як тебе звати?

Виконайте завдання з картки.


Третій тиждень

Тема «Знайомство».
Теми дня: «Всі та кожен», «Наша група», «Знайомимося з іграшками», «Давайте грати разом», «Давайте грати разом»

Проведіть з дитиною інтерв'ю "Що ми знаємо про дитячий садок". Ставте запитання, які допоможуть дитині актуалізувати власні знання:
- Якими справами ти найчастіше був зайнятий у дитячому садочку?
- Хто твої друзі і в які ігри ти з ними грав?
- Коли ти приходив у садок ? Хто тебе туди приводив і хто там зустрічав?
- Коли ти приходив до групи, де ти залишав одяг?
- Чим самим першим ти займався в садочку? І чому так важлива для людей ранкова гімнастика?
- Хто вас годував в дитячому садочку? Яка твоя улюблена страва?
- Які заняття були в дитячому садочку?
- В які ігри ви грали на прогулянці?
- Коли і хто тебе забирав з садочка?
- Що би ти хотів змінити в садочку? Який садок твоєї мрії? Придумай назву для твого дитячого садка.


Четвертий тиждень

Тема «Двір». Підтема тижня «Що є у дворі».
Теми дня: «Двір - цікаве місце», «Що росте у дворі», «Граємо у дворі садочка», «Свіже повітря», «Наш двір: вулиця і дім»

Конструювання"Паркан навколо садочку".
Роздивіться разом з дітьми, якими бувають паркани.
Спитайте в дітей:"За допомогою яких матеріалів можна побудувати паркан в дитячому садку?"(справжній). "Як можна зробити паркан для гри "Дитячий садок?", Які матеріали можна використати, щоб він був міцним, яскравим?
Запропонуйте дітям самим зробити "Паркан".
Конструювання може бути і плоским і об'ємним!

Ритуал "Хвилинка краси".
Запропонуйте дитині закрити долоньками свої очі, потім відкрити і по черзі сказати, що красивого вона побачить навколо (картина на стіні, ґудзик на одязі, олівець, посмішка людини, дерево у вікні...). 
Скажіть: щоб помічати красу предметів і речей навколо, слід бути уважним, не поспішати.
Попросіть виглянути у вікно, сказати, які рослини чи дерева ростуть у дворі та опишіть їх.

Запропонуйте дитині розглянути картину Марії Приймаченко «Калина в садочку».

Обговоріть:
- Кого ти бачиш на картині?
- Де знаходяться тваринки та пташки?
- Що могли б робити звірі у садочку?
- Що росте у саду?
- Назви кольори ягідок та листячка.
- Чим калина може бути корисною для людей?

Виконайте художньо-ігрову вправу "Комашки на калині" (спочатку вказівним пальчиком у повітрі, потім на листочку показати як літає навколо грона жучок і метелик. Далі відтворити олівцем рухи комах).

За допомогою техніки "малювання пальчиком" запропонуйте дітям зробити малюнок "Пташки на калині".

Запитання:
- Що це? Для чого? (Попросіть розповісти, що є у дворі біля будинку, де ви мешкаєте. Зверніть увагу дитини що є двір біля школи, біля дошкільного закладу, біля будинку).
- Що можна побачити в дворі? Кого можна зустріти у дворі?
- Чим відрізняється двір біля багатоповерхівки та власного будинку?
- Чим відрізняється двір біля школи та дитячого садка?
- Що є у нашому дворі?

Запропонуйте дитині порахувати хлопчиків, дівчаток, дорослих, Що якого кольору. Розповісти хто що робить. Знайти Веселинку та Добрика. Поміркувати яка пора року, частина доби. Орієнтування у просторі - що де знаходиться.

Роздивіться картину Катерини Дудник "Маленький мислитель"

Запитання:
- Хто зображений?
- Що робить хлопчик?
- Про що він може думати?
- Кого ще ви помітили на картині? 
- Де знаходяться персонажі?

На закріплення знань цифр до 5 і розвитку мілкої моторики- розфарбуй зображення. 1 - помаранчевий, 2 - блакитний, 3 - зелений, 4 - жовтий, 5 - червоний

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати